Ga naar inhoud

Lancering En Signeer Sessie Bij Dick Bos Op 30 April


Recommended Posts

Voor voorwaarde en meer info

 

http://www.stripwinkeldickbos.nl/website/signeersessies/

 

Windmill Comics heeft de ware liefde gevonden!

Sinds haar oprichting in 2008 heeft de hobby-uitgeverij Windmill Comics gestaan voor het bieden van een podium voor nieuw én gevestigd Nederlands en Vlaams talent. Met haar vele titels bestrijkt Windmill diverse genres, zoals superhelden, western, science-fiction en horror. Dit jaar wordt daar een nieuwe titel aan toegevoegd: Jong Geluk!

 

In Jong Geluk staat de liefde, in al haar vormen, centraal! Van de beste verhalen uit de States tot manga van Nederlandse bodem.

 

Windmill is er trots op om deze nieuwe titel te lanceren in thuisbasis Rotterdam en wel bij Stripwinkel Dick Bos, waar de uitgaves van Windmill al sinds jaar en dag te verkrijgen zijn.

 

Ben jij klaar voor Jong Geluk?

 

post-74-0-58447600-1461227498_thumb.jpgpost-74-0-59298800-1461227676_thumb.jpg

 

Jamie de Jonge is een Nederlandse Manga artiest die al meer dan 10 jaar actief is in de Manga en Anime wereld.Ze werkt al sinds haar dertiende aan haar eigen web comic, genaamd “Let Love Rule” waarin, zoals de titel al suggereert, de romantiek de boventoon slaat.

 

Dit jaar maakt Jamie met de nieuwe titel Jong Geluk haar debuut op papier. Als schrijver en illustrator van het verhaal “De Belofte” en als omslagtekenaar.
 

Over haar fascinatie voor manga en anime zegt Jamie zelf:
“Manga is als sinds de eerste anime series in Nederland op TV kwamen mijn passie. Ik herinner me nog goed toen ik jong was, hoe ik met mijn schetsblokje voor de TV de verschillende personages probeerde na te tekenen.
Mijn favoriete genre om te lezen en schrijven zijn absoluut de romantische verhalen. Ik vind het fantastisch dat je elk verhaal in een andere setting kunt beginnen. Hoe onmogelijk de start ook lijkt, de twee personen kunnen altijd bij elkaar komen voor een mooi einde.”
(Uit het voorwoord van Jong Geluk #1)

 

Momenteel studeert Jamie nog animatie aan de Willem de Kooning in Rotterdam en zij hoopt binnenkort als animator en illustrator haar brood te gaan verdienen.

 

post-74-0-31698000-1461227672_thumb.jpgpost-74-0-13910700-1461227674_thumb.jpg

 

Gerard van de Werken

Een andere (voormalige) student van de Willem de Kooning Academie is Gerard. Hij is één van de grondleggers van Windmill Comics en daar onder andere verantwoordelijk voor het tekenwerk op TOO, Durfal en vele vele covers en verhalen. Gerard werkt momenteel aan een nog geheim project voor Windmill, waarbij een oude bekende in gloednieuwe verhalen terugkeert.

Gerard is verantwoordelijk voor de flip covers van Jong Geluk.

 

post-74-0-58447600-1461227498_thumb.jpg

post-74-0-31698000-1461227672_thumb.jpg

post-74-0-13910700-1461227674_thumb.jpg

post-74-0-59298800-1461227676_thumb.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...