Henk-327 Posted November 19, 2016 Share Posted November 19, 2016 Klopt dat het 4e deel nooit is verschenen? In de recensie op stripspeciaalzaak.be van het 3e deel De vilders wordt gesproken over het 4e deel, maar ik kan daarover niets vinden? Ook niet in het Frans: (La piste des Ombres)? (Tekenaar is Tiburce Oger) Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted November 19, 2016 Share Posted November 19, 2016 Wellicht was er op het moment van onze bespreking nog sprake van een vierde deel. Quote Link to comment
Henk-327 Posted November 19, 2016 Author Share Posted November 19, 2016 Is deel 3 dan een afgesloten verhaal? Deel 1 en 2 is een tweeluik, las ik. Door een artikel op Stripspeciaalzaak.be ben ik geinteresseerd in deze serie. Complimenten voor de goede en vele info die op de website staat... Quote Link to comment
Henk-327 Posted November 22, 2016 Author Share Posted November 22, 2016 Ik heb de 3 albums inmiddels, ik zal ze gaan lezen Quote Link to comment
Recommended Posts