Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Log in om dit te volgen  
Mzee

Originele pagina van Bouncer

Recommended Posts

19 uren geleden, Mzee zei:

Ik ben op zoek naar één (of meerdere) mooie pagina van Bouncer.

Galerie Napoléon verkoopt er een paar, maar die heb je waarschijnlijk al gezien.

Wel nogal aan de prijzige kant. Ik heb er al goedkopere gezien op de Catawiki veilingen.

http://www.galerienapoleon.com/auteur-bande-dessinee_francois-boucq-genie-de-la-BD-original-comic-art_fr_73.html

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ja  ik had ze inderdaad al gezien en de duurste vind ik echt wel een goede plaat maar zoals je zegt redelijk duur maar in overweging te nemen als ik niets anders vind.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Op de Catawiki veiling gingen inderdaad een aantal keer mooie Bouncer platen weg voor prijzen van EUR 1800-2600. Misschien binnenkort wel weer een kavel.

Ik hou het maar bij een dedicace (wel een mooie al zeg ik het zelf :e012:):

A6C7116A-BA5E-4239-BA8A-4E6B53BCA7AC.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 23-1-2018 om 18:50, Mzee zei:

Ja  ik had ze inderdaad al gezien en de duurste vind ik echt wel een goede plaat maar zoals je zegt redelijk duur maar in overweging te nemen als ik niets anders vind.

Kan ik je feliciteren met een originele plaat van Bouncer (zag nl. dat die pagina bij Galerie Napoleon op gereserveerd staat)?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Neen, ik ben het niet. Ik ben de laatste 2 weken bezig geweest met enkele andere transacties waardoor de Bouncer pagina eventjes van het voorplan verdwenen is. Spijtig want het is een mooie pagina maar kom een echt koopje kon je het niet noemen, er komen nog wel kansen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 uren geleden, Mzee zei:

Neen, ik ben het niet. Ik ben de laatste 2 weken bezig geweest met enkele andere transacties waardoor de Bouncer pagina eventjes van het voorplan verdwenen is. Spijtig want het is een mooie pagina maar kom een echt koopje kon je het niet noemen, er komen nog wel kansen.

Zeker, succes!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Expo (14/03 => 03/04) gaat over deel 10 & 11 van Bouncer (die nog niet in het nederlands verschenen zijn)

Door het feit dat het over zijn nieuwe albums ging was en is nog steeds een zeer mooie keuze beschikbaar

Deel dit bericht

Link naar bericht
51 minuten geleden, Mzee zei:

Expo (14/03 => 03/04) gaat over deel 10 & 11 van Bouncer (die nog niet in het nederlands verschenen zijn)

Door het feit dat het over zijn nieuwe albums ging was en is nog steeds een zeer mooie keuze beschikbaar

Zijn de prijzen vergelijkbaar met de expo van Huberty & Breyne?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ja de prijzen zijn vergelijkbaar maar wel veel mooiere pagina's beschikbaar.

Van alle voorgaande delen zijn al verkoopstentoonstellingen geweest dus daar was het beste al weg

Deel dit bericht

Link naar bericht
54 minuten geleden, Mzee zei:

Ja de prijzen zijn vergelijkbaar maar wel veel mooiere pagina's beschikbaar.

Van alle voorgaande delen zijn al verkoopstentoonstellingen geweest dus daar was het beste al weg

Zijn er ook losse illustraties, of alleen platen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Hollywood zei:

Staan 2 nieuwe platen te koop op 2DG

Die maken deel uit van de expo bij Huberty & Breyne. Ze maken gewoon reclame via 2DG.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen