Kool Thing Posted November 18, 2013 Posted November 18, 2013 De bizarre veiling van de week http://cornettedesaintcyr.be/flash/index.jsp?id=17284&idCp=288&lng=fr voor de taxidermisten onder ons Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
stilte Posted November 18, 2013 Posted November 18, 2013 Ik had ervan gehoord maar het komt me vrij onecht over. De meeste dieren zijn geplaatst in een decorum zoals je dat in de oorspronkelijke Wunderkammers mocht verwachten, al twijfel ik er erg sterk aan dat het hier om naturalia van de zestiende eeuw gaat. De prijzen zouden dan een veelvoud zijn. Ik geef dan toch de voorkeur aan mijn eigen collectie van naturalia in een eind negentiende-eeuws maar wel authentiek decorum. Ik verzamel ze omwille van het verhaal dat ze te vertellen hebben, en dat is er bij voorkeur een dat authentiek is. Quote I was taught to dream this dream people call human life I was thought to dream
Recommended Posts