steelke Posted July 24 Share Posted July 24 Via deze weg wens ik een aantal albums te koop aanbieden. - “Undertaker 5” -> 3€ - “Sisco 11 Belgian Rhapsody” -> 3€ - “Het Schaduwglas”1 & 2 -> 6€ samen. - “Empire USA” 1, herdruk -> 3€ - “Gil St. André” deel 1 & 2, eerste druk van een heruitgave -> 6€ samen. - “IRS” deel 1 tem 4 -> 4€ samen. - “Samoerai” deel 1 tem 3 (Eerste cyclus) -> 15€ Alles wat recent is uitgekomen is in bijna nieuwstaat. Prijsetiket en sporen van in en uit de kast halen steeds mogelijk. (Staan ook op 2dehands en lastdodo) Enkel afhalen te Lievegem. Quote Link to comment
linthout Posted July 24 Share Posted July 24 Albatros en Eva Medusa wil ik gerust kopen maar ik heb geen zin of tijd om naar Lievegem te rijden... Kom jij ook soms in Gent? Quote Link to comment
steelke Posted July 24 Author Share Posted July 24 Ja hoor. ik stuur je een persoonlijk bericht. Quote Link to comment
Recommended Posts