Boris Valeo Posted March 15 Share Posted March 15 Vraagje: kan ik star wars omnibus van Jason Aaron lezen zonder één starwars comic gelezen te hebben en zonder één film gezien te hebben? Quote Link to comment
Boris Valeo Posted August 11 Author Share Posted August 11 Ik heb ondertussen de films gezien :-), maar wel nog geen boekjes gelezen. Tips voor wat omnibussen om mee te starten? Quote Link to comment
Cornelis Posted August 11 Share Posted August 11 Jason aaron is een goed beginpunt. De darth vader runs van Gillen en Charles Soule sluiten daar goed op aan. Ik was zelf heel verrast door Doctor Aphra... Indiana Jones meets Star Wars zeg maar... Boris Valeo 1 Quote Link to comment
Timhardt Posted August 18 Share Posted August 18 dark times (dus de empire omnibussen) zijn ook een prima startpunt! mojo 1 Quote Link to comment
Cornelis Posted August 18 Share Posted August 18 De recent uitgekomen ‘the new republic’ vol 2 bevat de dark empire trilogie en de thrawn trilogie, beiden ten zeerste aan te bevelen. Quote Link to comment
Timhardt Posted August 18 Share Posted August 18 Ja, maar toch minder als startpunt vind ik. Uiteraard zeker klassiekers in het SW universum. Dark times zou ik steeds als startpunt durven aanraden. Het introduceert nieuwe personages, Dass Jennir, bijvoorbeeld, maar in een gekende tijdlijn als je de originele filmtrilogie kent. Bovendien een zeer sterke run. Boris Valeo 1 Quote Link to comment
Boris Valeo Posted August 21 Author Share Posted August 21 Thx voor de tips, ik ga alvast op zoek naar dark times run van aaron en run van gillen Quote Link to comment
Cornelis Posted August 21 Share Posted August 21 Op 18/8/2024 om 23:11, Timhardt zei: Ja, maar toch minder als startpunt vind ik. Uiteraard zeker klassiekers in het SW universum. Dark times zou ik steeds als startpunt durven aanraden. Het introduceert nieuwe personages, Dass Jennir, bijvoorbeeld, maar in een gekende tijdlijn als je de originele filmtrilogie kent. Bovendien een zeer sterke run. Ja, zowel dark empire als de thrawn trilogie hebben lange tijd als een soort van vervolg op return of the jedi gediend. Als je episode 4, 5 en 6 gezien hebt kan het zowiezo wel. De omnibus bevat natuurlijk nog een pak meer dat idd mss minder toegangkelijk is. Quote Link to comment
Recommended Posts