WVlieg Posted May 27 Posted May 27 Onlangs tekende ik gewoon omdat ik er zin in had een wezentje dat ik omdoopte tot een Boswezentje. Al snel kreeg ik een idee om nog meer van deze wezentjes te ontwerpen. En er ontstonden ideetjes voor een verhaaltje. Deze ben ik nu aan het maken en hoop dat er toch minstens 1 album zal van gaan verschijnen Hieronder alvast 1 van de wezentjes. Buiten de wezentjes zullen er ook heel wat diertjes een rol hebben in het verhaal. Lestat and Dichter 2 Quote
WVlieg Posted May 28 Author Posted May 28 Hier nog een ander Boswezentje. Het meisje Tarara. Air 1 Quote
WVlieg Posted May 29 Author Posted May 29 En het derde wezentje heet Tijmen. fazerco and Air 1 1 Quote
WVlieg Posted June 6 Author Posted June 6 De start van het verhaal: Lestat, fazerco and Air 2 1 Quote
WVlieg Posted June 23 Author Posted June 23 Had deze vrijdag gemaakt om te supporteren op zaterdag. Ben er helaas niet aan toegekomen om er wat kleurtjes aan te geven. Lestat 1 Quote
WVlieg Posted June 27 Author Posted June 27 Deze gemaakt voor de match van gisteren. Het was wel gene vette, ondanks ons gesupporter, maar we zijn gelukkig wel door... Lestat and fantasiooo 2 Quote
WVlieg Posted July 7 Author Posted July 7 Effe rijmen en dichten zonder mijn gat op te lichten: Pol De Mol duikt in zijn hol. Air 1 Quote
Recommended Posts