Ga naar inhoud

Beverpatroelje


Recommended Posts

Hallo,

 

Recent kon ik goedkoop in goede staat en meestens eerste druk de reeks Beverpatroelje kopen.  Wordt dit nog veel gelezen?

Wie kent het nog?  Ik heb deze reeks tot nu toe al erg graag gelezen, ik zit nu aan deel 20.

Het was een beetje onverwacht, had niet gedacht dat ik dit zo goed zou vinden.

Link naar reactie

Ik weet dat die reeks gepland staat voor augustus.  Doch een mail naar uitgeverij Boumaar leerde me dat ze het meer in het najaar zien.  Dus ik vrees dat augustus

een beetje vroeg zal zijn.  Nuja positief dat de reeks door herrelease weer onder de aandacht komt.  Zelf kon ik ze aankopen voor 2,50 euro stuk, daar was zelf de

eerste druk uit 1955 bij, in een zeer goede staat.   Ik zou desalnietemin de bundelingen ook nog willen.

Link naar reactie

Ik weet dat die reeks gepland staat voor augustus.  Doch een mail naar uitgeverij Boumaar leerde me dat ze het meer in het najaar zien.  Dus ik vrees dat augustus

een beetje vroeg zal zijn.  Nuja positief dat de reeks door herrelease weer onder de aandacht komt.  Zelf kon ik ze aankopen voor 2,50 euro stuk, daar was zelf de

eerste druk uit 1955 bij, in een zeer goede staat.   Ik zou desalnietemin de bundelingen ook nog willen.

 

2.5€/stuk. Waw, er zijn delen die fors duurder gaan! 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...