Diogenes Posted August 22, 2014 Posted August 22, 2014 Deze kwam ik op mijn werk tegen: Vraag 1: Wie heeft dit kinderboek geïllustreerd? Vraag 2: Welk personage herkennen we op deze cover van een reeks van dezelfde auteur die toen nog niet was gestart? Quote Denk ik om te bewijzen dat ik ben?
Kool Thing Posted August 22, 2014 Posted August 22, 2014 Ducaju? En Karen, Kristel en Kathleen Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
grim Posted August 22, 2014 Posted August 22, 2014 en die zwarte lijkt op het meisje uit Sabbatini Quote
Diogenes Posted August 22, 2014 Author Posted August 22, 2014 Ducaju? en die zwarte lijkt op het meisje uit Sabbatini Ding ding ding!!! Beide correct. En dit boekje dateerd van voor Sabbatini. Ik vond het wel een leuke ontdekking.Had het zeker niet op mijn werk verwacht. (ik werk in een tweedehands boekwinkel) Quote Denk ik om te bewijzen dat ik ben?
Recommended Posts