Ga naar inhoud

Kuifje (Hardcovers)


spaaik

Recommended Posts

Allereerst mijn excuses indien mijn vraag verkeerd zou staan.

Ik volg dit forum nooit en ben bijgevolg ook niet meteen op de hoogte van eventuele regels.

 

Ik speelde met de gedachte om de volledige Kuifje reeks in hardcover aan te kopen.

Echter merk ik dat een aantal titels op alle websites uitverkocht zijn.

Lijkt er dus op dat deze momenteel niet bijgedrukt worden.. Is dit definitief?

Zoja, zijn er eventueel andere plannen om de reeks terug op de markt te brengen in een iets mooiere uitgave?

Indien nee, zijn er (al) concrete plannen tot herdruk?

 

De website van Casterman is in ieder geval niet erg gebruiksvriendelijk.

Van de Nederlandse taal lijken ze daar (zelfs op social media) nog nooit van gehoord te hebben.

 

Alvast bedankt

Link naar reactie

Probleem met die Casterman uitgaves is wel dat ze over het algemeen op nog dunner papier gedrukt zijn dan de softcovers. Je kunt de bedrukking op de achterzijde erdoorheen zien. Ik vond de onlangs verschenen Atlas/Moulinsart/Casterman uitgaven erg mooi. Prijzig wel 30 of 35 euro per deel en je zou ze tweedehands moeten gaan zoeken want ik geloof dat je je niet meer voor die serie kan inschrijven. (zie ook: http://www.catawiki.nl/catalogus/strips/series-helden/10197-kuifje?page=1&field=SO_3&order=a&external=0&view=g&page=96&vg=all&type=s&language=nl&area_id=10197&user_id=&stamp_filter=&filters[in_wish_list]%2C+=&filters[in_wish_list]=&filters[6752]=&filters[6754]=&filters[6761]=&filters[6755]=732037&filters[6759]=&filters[6758]=&filters[6760]=&filters[6767]=&filters[6797]=&filters[year_from]=&filters[year_to]=&filters[title]=)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...