Chia Posted December 10, 2014 Posted December 10, 2014 ik zag in de winkel een interessant pakket voor 10 euro voor de rabbids. ik ken het niet, maar de konijnen zien er wel schattig uit. is het de moeite om te kopen? Quote
Kool Thing Posted December 10, 2014 Posted December 10, 2014 Ik heb vorige week deel 1 ontleend uit de bib. Heel grappig, maar even snel weer uit. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
Guest Kontiki Posted December 10, 2014 Posted December 10, 2014 Voor de vermeende schattigheid moet je ze niet kopen, voor hun ontieglijke domheid, waarbij je best wel eens moet lachen, zijn ze aan te raden. Quote
Guest Kontiki Posted December 10, 2014 Posted December 10, 2014 Ja, maar die games hoef je niet te kennen. Quote
Veto Posted December 10, 2014 Posted December 10, 2014 Mijn zoon van 8 jaar is er gek op. Deel 3 deze week gekocht en goed bevonden. Ik geef toe dat ik ze ook heb gelezen en af en toe zit er best wel een geslaagde gag tussen. Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com
Recommended Posts