ivo Posted September 14, 2015 Share Posted September 14, 2015 Even reclame maken voor mijn cursus :-) Analoog en digitaal illustreren... Wordt gegeven in Lokeren (PCVO Scheldeland, het vroegere Waas en Durme) op woensdagvoormiddag of donderdagavond. Meer uitleg: http://scheldeland.net/cursussen/analoog-en-digitaal-illustreren. De cursus focust voornamelijk op leren tekenen: van perspectief en anatomie naar licht en schaduw, kleurschema's, enz. Praktisch gezien bekijken we dan bv. hoe we een menselijk lichaam in de ruimte construeren, hoe we met de kennis van mensenschedels ook drakenschedels kunnen construeren, enz... Kostprijs: 90 euro voor één trimester (de lessen lopen tot januari). Quote www.instagram.com/kreativosaurus - www.kreativosaurus.be Link to comment
linthout Posted September 14, 2015 Share Posted September 14, 2015 Straf dat er in mijn eigen stad nu zo'n cursus gegeven wordt! PCVO Scheldeland heb ik nog nooit van gehoord! En ik die dacht dat ik hier iedereen en alles kende! Veel succes ermee! :e002: Quote Link to comment
ivo Posted September 14, 2015 Author Share Posted September 14, 2015 We zijn gewoon het vroegere Waas en Durme, van aan de Durmelaan hoor. Gefusioneerd met het PCVO van Dendermonde-Wetteren, vandaar de nieuwe naam :-). Quote www.instagram.com/kreativosaurus - www.kreativosaurus.be Link to comment
Recommended Posts