linthout Posted January 23, 2016 Share Posted January 23, 2016 Mocht iemand de integrales van Bernard Prince of Comanche te koop hebben, ik heb interesse. Quote Link to comment
Krimson Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 Die Comanche's zijn niet van de goedkoopste he , heer Linthout Quote Link to comment
Swagman Posted February 26, 2016 Share Posted February 26, 2016 Heb Bernard Prince nog. Wel enkel in het Frans...... Quote Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien. Link to comment
linthout Posted February 26, 2016 Author Share Posted February 26, 2016 Zeer veel dank voor het aanbod, maar ik zoek de Nederlandse. Ach, ze geven die nog wel een keer uit onder een andere vorm... Zolang het maar niet in kleur is... Quote Link to comment
Swagman Posted February 26, 2016 Share Posted February 26, 2016 Graag gedaan!! Je weet toch "de jacht is mooier dan de vangst". Was me wel een "eer" geweest. Quote Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien. Link to comment
linthout Posted February 27, 2016 Author Share Posted February 27, 2016 Ik heb ze gekocht in Rijswijk deze middag. Quote Link to comment
Lenneke Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 ik heb een aantal van de commanche serie. wil je dat ik ze op de foto zet? Quote Link to comment
linthout Posted February 14, 2017 Author Share Posted February 14, 2017 Heel veel dank. Ik heb ondertussen alles wat ik wou hebben van Comanche. Quote Link to comment
Recommended Posts