Koning Poefke Posted March 4, 2016 Posted March 4, 2016 Uitgegeven door de winkels Maghen (Parijs) en Raspoutine (Zwitserland) in 1997 op groot formaat. In zeer goede staat. Kan worden verzonden of opgehaald in Gent. Prijs: 50 euro (prijs in 1997 was reeds 250 FF = 1500 BF) + verzendingskosten Quote
Veto Posted March 5, 2016 Posted March 5, 2016 Deze heb ik al. HEb je nog 'Rosinski'-stuff in de aanbieding ? Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com
belgiumdog Posted March 6, 2016 Posted March 6, 2016 oei , zo jaag je de prijs omhoog hey Veto !! Quote
Koning Poefke Posted March 7, 2016 Author Posted March 7, 2016 Deze heb ik al. HEb je nog 'Rosinski'-stuff in de aanbieding ? Van Rosinski heb ik anders niets, tenzij zijn boeken en een cover van Thorgal. Quote
Koning Poefke Posted March 7, 2016 Author Posted March 7, 2016 oei , zo jaag je de prijs omhoog hey Veto !! Geen angst, de prijs blijft dezelfde Quote
Recommended Posts