Timhardt Posted March 25, 2016 Share Posted March 25, 2016 Dit is de andere reeks in vertaling waar ik wild over ben: goodnight punpun van Asano, die ook al Solanin schreef. 13 delen en gedaan, maar in dit omnibus formaat een stuk of 5 denk ik. Punpun is een Japanse jongen, die dikwijls wordt vormgegeven als een vogel, maar ook anders, afhankelijk van zijn gemoedstoestand. We volgen punpun in grofweg 4 fases van zijn leven. Een slice of life manga over coming of age. Heel toegankelijk, met geweldige tekeningen en een verhaal dat het verschil maakt. Een no brainer qua aankoop. Quote Link to comment
Heuvelaar Posted March 26, 2016 Share Posted March 26, 2016 Het betere werk van de laatste jaren op mangagebied. Quote Link to comment
mig el pig Posted April 22, 2016 Share Posted April 22, 2016 Gisteren gekocht en tis mij iets minder bevallen dan verwacht. Nuja, 1ste lezing was half moe op de trein deze ochtend dus zal het nog een kans geven. Quote Link to comment
Timhardt Posted April 28, 2016 Author Share Posted April 28, 2016 Ik ben er ook in bezig op paper. Zeer sterk hoor, op papier vind ik dit nog krachtiger dan op het net. Zeer blij met deze nieuwe reeks (in het engels)! Quote Link to comment
Recommended Posts