ed hengeveld Posted March 26, 2016 Posted March 26, 2016 Twee dikke banden op groot formaat met alle Comanche delen, inclusief een aantal kortverhalen. Franstalige uitgave uit 2004. Beide boeken bevatten een dossier geïllustreerd met onder meer Tintin-covers en posters.Vraagprijs 50 euro plus verzendkosten (zwaar!). Afhalen in midden-Nederland natuurlijk ook mogelijk. Quote
linthout Posted March 26, 2016 Posted March 26, 2016 Zijn de strips zelf in kleur of zwart wit? Quote
ed hengeveld Posted March 26, 2016 Author Posted March 26, 2016 Ik dacht dat je die Saga uitgaven in Rijswijk had gekocht? Die heb ik trouwens ook te koop... Quote
linthout Posted March 26, 2016 Posted March 26, 2016 Ik heb die boeken van Bernard Prince gekocht, die van Comanche had ik ergens gereserveerd maar dat is niet doorgegaan. Ik stuur je een PM. Quote
ed hengeveld Posted March 27, 2016 Author Posted March 27, 2016 Die Saga Retro uitgave is verkocht, maar bovenstaande boeken zijn nog beschikbaar. Quote
Recommended Posts