Robertkees Posted August 16, 2017 Share Posted August 16, 2017 Dag iedereen, Ik heb de volgende hardcover boeken te koop. Indian Summer: Pilgrim Black Pratt / Manara zeer goede staat 9 euro Indian Summer: Phyllis Pratt / Manara zeer goede staat 9 euro Het verslag van Brodeck 1/2 Larcenet nieuwstaat 18 euro West coast blues Tardi nieuwstaat 9 euro Ik René Tardi, krijgsgevangene in stalag IIB Tardi Nieuwstraat. 15 euro Caatinga, met ex libris. Hermann. Le Lombard uitgave (zonder doos) nieuwstaat 20 euro Terug naar Congo Hermann nieuwstaat 10 euro Zhong Guo Hermann Nieuwstaat 8 euro De duivel der zeven zeeen deel 1 en 2 Hermann nieuwstaat 18 euro Dracula: Vlad de spietser Hermann nieuwstaat 10 euro Station 16 Hermann nieuwstaat 10 euro Afrika Hermann nieuwstaat 10 euro De jonge jaren van Blueberry 2 Yankee zeer goede staat 7 euro De jonge jaren van Blueberry 3 Blauwjas zeer goede staat 7 euro Interesse in meerdere boeken? Ik sta open voor goede voorstellen. Verzending vanuit Nederland. Verzendkosten voor de koper. met vriendelijke groet, Robert Jan Link to comment
Robertkees Posted August 22, 2017 Author Share Posted August 22, 2017 Inmiddels alles verkocht. Link to comment
Recommended Posts