eriktex Posted September 24, 2017 Share Posted September 24, 2017 Ik heb hier nog een stapel met 6 Bone albums. Allemaal Engelstalig TPB en in zwart/wit. Zitten een paar lastige nummers bij, ik had ze in de losse verkoop voor totaal € 59. Maar ze liggen me in de weg dus ze mogen weg voor 35 Euro. Ze kunnen meegenomen worden naar Breda. Of per post natuurlijk... Albums zijn in vrijwel nieuwstaat. Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Joep Posted September 25, 2017 Share Posted September 25, 2017 Ik heb wel interessen en wil het graag ophalen op het stripfestival Breda maar ben er alleen de zaterdag Quote Link to comment
eriktex Posted September 25, 2017 Author Share Posted September 25, 2017 Geen probleem, ik ben er het hele weekeinde . Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
eriktex Posted October 16, 2017 Author Share Posted October 16, 2017 Bovenstaande is niet afgehaald in Breda en blijft dus te koop voor € 35 of doe een goed bod. Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Recommended Posts