Timhardt Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Binnenkort in de buurt waar ik woon. Ik zou vnl gaan vd engelstalige manga. Wil weer het een en ander starten, bv. Yotsuba, dorohedoro en children of the sea, to name a few. Kan ik daar iets gaan doen of blijf ik beter thuis (my favorite hobby) Quote Link to comment
Timhardt Posted March 21, 2013 Author Share Posted March 21, 2013 Nah, niets gevonden. Nochtans wil ik echt wel wat nieuwe reelsen opstarten. Ik dacht oa aan dorohedoro, parasyte, children of the sea, video girl ai of corpse delicery service of bexk of wel allemaal in een keer, maar het is moeilijk te vinden, zelfs op het is het lastig om amles in een koop te vinden. Goeie fysieke mangashops bestaan hier niet zekerst? En op,het? Archonia heb ik al dingen gekocht en die is wel goed. Zijn er anderen? Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 sorry, ik had je de moeite kunnen besparen. Een paar jaar geleden lag er in antwerpen een tafel die zes keer groter was dan nu in Mechelen. Ik was door het dolle heen, als een hondje met een balleke. Maar na een paar uur zoeken en snuffelen en vergelijken heb ik zelfs toen geen enkele degelijke reeks volledig gevonden. Veel tokyopop, wat mij persoonlijk niet interesseert (maar ieder zijn goesting hé) en weinig reeksen die mij konden boeien. Dus voor de manga moet ge niet gaan, tenzij dat je een goeie mangawinkel weet en enkele reeksen wil beginnen met een paar goedkopere deeltjes. Maar de topreeksen zal je er niet vinden, vrees ik. Quote Link to comment
Timhardt Posted March 23, 2013 Author Share Posted March 23, 2013 Tokopopo intresseert me wel: planetes en beck bv zijn tokyopop en supergoed, maar probeer ze maar een s volledig te kopen. Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Tokopopo intresseert me wel: planetes en beck bv zijn tokyopop en supergoed, maar probeer ze maar een s volledig te kopen. ok, in mijn beleving is tokyopop eerder synoniem voor manga voor meisjes Popsterren, knappe vampiers en zestienjarigen Maar ik heb eerlijk gezegd dus geen idee wat het werkelijk is Quote Link to comment
Timhardt Posted March 23, 2013 Author Share Posted March 23, 2013 ze geven rommel uit, veel rommel. maar ook een hele hoop goeie dingen. 't is zoeken he? Quote Link to comment
Recommended Posts