Ga naar inhoud

Boekenfestijn


Timhardt

Recommended Posts

  • 1 month later...

Nah, niets gevonden. Nochtans wil ik echt wel wat nieuwe reelsen opstarten. Ik dacht oa aan dorohedoro, parasyte, children of the sea, video girl ai of corpse delicery service of bexk of wel allemaal in een keer, maar het is moeilijk te vinden, zelfs op het is het lastig om amles in een koop te vinden. Goeie fysieke mangashops bestaan hier niet zekerst? En op,het? Archonia heb ik al dingen gekocht en die is wel goed. Zijn er anderen?

Link naar reactie
Gast Natte aap

sorry, ik had je de moeite kunnen besparen. Een paar jaar geleden lag er in antwerpen een tafel die zes keer groter was dan nu in Mechelen. Ik was door het dolle heen, als een hondje met een balleke. Maar na een paar uur zoeken en snuffelen en vergelijken heb ik zelfs toen geen enkele degelijke reeks volledig gevonden. Veel tokyopop, wat mij persoonlijk niet interesseert (maar ieder zijn goesting hé) en weinig reeksen die mij konden boeien. 

Dus voor de manga moet ge niet gaan, tenzij dat je een goeie mangawinkel weet en enkele reeksen wil beginnen met een paar goedkopere deeltjes. Maar de topreeksen zal je er niet vinden, vrees ik.

Link naar reactie
Gast Natte aap

Tokopopo intresseert me wel: planetes en beck bv zijn tokyopop en supergoed, maar probeer ze maar een s volledig te kopen.

 

ok, in mijn beleving is tokyopop eerder synoniem voor manga voor meisjes :) Popsterren, knappe vampiers en zestienjarigen :) Maar ik heb eerlijk gezegd dus geen idee wat het werkelijk is :D

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...