ed hengeveld Posted June 16, 2018 Posted June 16, 2018 Map met daarin het complete Kuifje-verhaal ‘De Zonnetempel’ door Hergé, gepubliceerd in de Vlaamse krant ‘De Morgen’ in 2001. Het gaat om de originele versie van de strip, zoals die in 1946-48 werd gepubliceerd op de middenpagina’s van weekblad Kuifje. De map bevat naast het complete verhaal in 73 afleveringen ook het inleidende artikel in ‘De Morgen’ en een viertal aankondigingen die de krant in de week daaraan voorafgaand publiceerde. Drie aankondigingen waren pagina-groot. Voor de volledigheid is een reproductie toegevoegd van de voorplaat van het eerste nummer van weekblad Kuifje, waarin 'De Zonnetempel' in 1946 van start ging. Alles in zeer goede staat.https://veiling.catawiki.nl/kavels/19266227-kuifje-de-zonnetempel-uit-de-morgen-compleet-73-delen-+-artikel-+-4-aankondigingen-losbladig Quote
linthout Posted June 16, 2018 Posted June 16, 2018 Ik vind dat een zeer leuk hebbeding. De verzendkosten naar Belgie zijn we zéér hoog!!! Quote
ed hengeveld Posted June 16, 2018 Author Posted June 16, 2018 1 uur geleden, linthout zei: Ik vind dat een zeer leuk hebbeding. De verzendkosten naar Belgie zijn we zéér hoog!!! Da's inderdaad aan de hoge kant. Een CataWiki dingetje, ik heb dat niet bepaald. Misschien moet ik maar wat extra hebbedingetjes toevoegen voor een eventuele Belgische koper. Quote
linthout Posted June 16, 2018 Posted June 16, 2018 Bepaalt Catawiki de verzendkosten? Hoe wordt dat dan berekend? Quote
ed hengeveld Posted June 16, 2018 Author Posted June 16, 2018 31 minuten geleden, linthout zei: Bepaalt Catawiki de verzendkosten? Hoe wordt dat dan berekend? Ik zou het even moeten checken, maar uit mijn hoofd: je geeft het gewicht van het item op en dan worden de verzendkosten vanzelf ingevuld. Quote
Recommended Posts