Imajica Posted March 1, 2013 Posted March 1, 2013 Wie heeft er een dedi van Peter de Smet ? Die zou ik wel eens willen zien. Ik heb wel een paar gesigneerde hc's maar geen tekening tot mijn spijt. Wel heb ik eens tijdens de stripdagen in Breda vroeger naast hem in het toilet gestaan, maar om dan een tekening te vragen is ook zo wat. Ik gok dat Lecram er wel 1 heeft.. Quote A Funny Thing Happened on the Way to the Forum
Fons van Erp Posted March 2, 2013 Posted March 2, 2013 Hoi Imajica. Hier een voorbeeldje. Wat een leuke strip was de Generaal toch. Quote
Imajica Posted March 2, 2013 Author Posted March 2, 2013 Ja, een heerlijke strip. En in de hoogtij dagen van de stripdagen in Breda gescoord zie ik. Mooi ! Quote A Funny Thing Happened on the Way to the Forum
Lecram Posted March 2, 2013 Posted March 2, 2013 Tweemaal van Lecram, u vraagt, wij leveren..................uit den ouden doosch. Quote
Imajica Posted March 2, 2013 Author Posted March 2, 2013 Lecram stelt me nooit teleur. Gaaf hoor. Malle jongen. Vrot Quote A Funny Thing Happened on the Way to the Forum
Recommended Posts