Krimson Posted December 5, 2019 Share Posted December 5, 2019 Hallo beste mederepers , zoals zoveel verzamelaars heb ik ondanks dat ik hem besteld had naast deze gegrepen. Net officieel bevestigd dus vandaar mijn vraag of iemand er nog 1 weet zitten of wil verkopen aan redelijke prijs ? Ruilen kan ook , stuur gerust pb. Het is via dit forum gelukt voor de luxe van Robbedoes “hoop,in bange dagen 1 “ dus wie weet ..... alvast bedankt Quote Link to comment
Suske Posted December 6, 2019 Share Posted December 6, 2019 Op 5/12/2019 om 17:18, Krimson zei: Hallo beste mederepers , zoals zoveel verzamelaars heb ik ondanks dat ik hem besteld had naast deze gegrepen. Net officieel bevestigd dus vandaar mijn vraag of iemand er nog 1 weet zitten of wil verkopen aan redelijke prijs ? Ruilen kan ook , stuur gerust pb. Het is via dit forum gelukt voor de luxe van Robbedoes “hoop,in bange dagen 1 “ dus wie weet ..... alvast bedankt Bedoel je deze, of die in Bordeaux linnen? Quote Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986 Link to comment
Krimson Posted December 7, 2019 Author Share Posted December 7, 2019 Bordeau linnen Quote Link to comment
Matthieu Posted September 16, 2020 Share Posted September 16, 2020 Hallo Krims42,38on, IK heb een exemplaar. Doe een redelijk bod, zou ik zeggen. Groet, Matthieu Quote Link to comment
Ansea Posted October 31, 2020 Share Posted October 31, 2020 Ik heb de andere luxe als iemand interesse heeft. Quote Link to comment
Recommended Posts