fisotteke Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 dag Fisotteke(Ik heb 10 boeken van kuifje te koop.1 is geopend(maar nog niet belezen) maar de andere 9 nog in verpakking.hoeveel zou ik daar voor kunnen krijgen denk je?.ik weet dat je een kenner bent en daarmee vraag ik u om raad. Grt je buurman) Daar ik niet echt een Kuifjeliefhebber ben weet ik daar totaal geen prijs van. Toch denk ik dat dit niet veel zal zijn volgens dat ik zie. Alvast bedankt in naam van mijn buurman Quote Link to comment
Nuwanda Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 ze vragen er 45 euro (volledige reeks) van op Catawiki Quote Link to comment
fisotteke Posted April 3, 2013 Author Share Posted April 3, 2013 ze vragen er 45 euro (volledige reeks) van op Catawiki Bedankt, ik ga dit doorgeven. Quote Link to comment
krasser Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 de zoveelste mispeer van de firma moulinsart Quote Link to comment
Kool Thing Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Zijn wel leuke boekjes. Zaten bij Het Nieuwsblad enkele jaren geleden Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Yoshi Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Ze waren niet gratis. Ik heb er 3, en er staat "4,95 euro" op geschreven. Waarschijnlijk de prijs van de krant + wat je moest bijbetalen om het boekje te krijgen. Als ze nu aan 4,50 euro weggaan, dan vind ik dat geen topprijs. Quote Link to comment
Recommended Posts