tuinmantvkijken Posted April 30, 2013 Share Posted April 30, 2013 heeft iemand nog mooie spullen gescoord? ik zelf 3 grote dozen vol striboeken beetje standaard spul wel paar talent boeken en nog doos of 6 kinderboeken wel vandaag oude boekies over duppies avonturen in best wel mooie staat Quote Link to comment
nesnaj kcin Posted April 30, 2013 Share Posted April 30, 2013 12 ongekleurde en/of 2 kleuren Suske en Wiske albums Wel in erbarmelijke conditie geen verzamel waardig spul maar gewoon leuk om door te bladeren en vervolgens weg te gooien. Verder 8 Durango's 5 Blueberry's Karl May (Vandersteen) en nog een twintigtal andere boekkies. Quote Link to comment
eriktex Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Een stapel Duck pockets that's it. Verder lagen er in Sneek alleen Donald Duck weekbladen en stukgelezen S&W... Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Kleine Albert Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 een doos duck pockets en een doos tex willer Quote Link to comment
Deweb Posted May 3, 2013 Share Posted May 3, 2013 Een pocket, een Jump en een Suske en Wiske. Verder heb ik de strips aan me voorbij laten gaan, dat komt zondag wel in Gouda . Quote Link to comment
Recommended Posts