Straffe Recensent Posted December 14, 2020 Posted December 14, 2020 Recent heb ik een album gelezen van de tweede cyclus van De Wouden van Opaal. Deze tweede cyclus speelt zich 300 jaar na de gebeurtenissen uit de 1e cyclus af, waarbij Drako de wereld kan redden van de priesters van het licht. Wat is jullie mening over hoe deze reeks is geëvolueerd. Ik las recent het 11e deel De Vergeten Mythe waarvan je mijn recensie hieronder kan terugvinden. Quote Straffe Strips: Striprecensies op YouTube
prentenlezer Posted September 30, 2024 Posted September 30, 2024 Hallo deel 14 is uit ,einig idee waneer 15 zal uitkomen of is 14 het laatste nummer? Quote
Stem Franquin naar de finale Posted September 30, 2024 Posted September 30, 2024 14 is up-to-date met de Franse uitgave, maar niet het einde van de reeks. 15 is in het Frans aangekondigd voor eind oktober. prentenlezer 1 Quote Geniet dagelijks van een portie Guust en Franquin in het toernooi! Stem hier op de Flaterfoon!!!
Recommended Posts