rafke73 Posted December 15, 2020 Posted December 15, 2020 Paper girls deluxe 1, 2 en 3. De complete serie in prachtige hardcover boeken! 1 en 2 in perfecte nieuwstaat. 3 is lichtgedeukt onderaan. Prijs: 60 euro Af te halen in Oostkamp, of kan ook verzonden worden (verzending vanaf 5 euro binnen Belgie, 8,50 naar Nederland). Quote
linthout Posted December 16, 2020 Posted December 16, 2020 Bij zo'n aanbod vind ik het jammer dat Bpost niet meer werkt. Dat zit compleet op zijn gat. En Post NL werkt ook nog amper. Ondertussen zit ik drie weken te wachten, vijf pakjes die maar niet afkomen. Dan heb ik geen zin om er nog een zesde pakje achteraan te gooien. Maar dat zijn wel zeer mooie boeken. Quote
rafke73 Posted December 16, 2020 Author Posted December 16, 2020 3 uren geleden, linthout zei: Bij zo'n aanbod vind ik het jammer dat Bpost niet meer werkt. Dat zit compleet op zijn gat. En Post NL werkt ook nog amper. Ondertussen zit ik drie weken te wachten, vijf pakjes die maar niet afkomen. Dan heb ik geen zin om er nog een zesde pakje achteraan te gooien. Maar dat zijn wel zeer mooie boeken. Daarom verzend ik ook steeds met DPD, en enkel verzekerd naar een dpd-punt. In België kost dat slechts 5 euro, en tot nu toe (en ik hou even hout vast) lag het pakket steeds na 1 of 2 dagen klaar om af te halen. Dus zo kan het zeker ook! Quote
rafke73 Posted December 28, 2020 Author Posted December 28, 2020 Hierbij nog enkele foto’s van de boeken. Deel 2 en 3 dus nog in folie. Boek 1 ben ik beginnen lezen, maar het blijkt toch niet echt mijn ding. Verzekerde verzending via dpd naar België 5 euro, naar Nederland 8,5. Quote
Recommended Posts