1 Roaming (Tamaki)
2 The many deaths of leila starr
3 Galapagos
4 RIP 4
5 In de schaduw van de helden
6 Keizerin Charlotte 3
7 Thorgal-saga: Vaarwel Aaricia
Ik volg erg weinig NL reeksen meer, af en toe eens een oneshot, maar reeksen....Leo volg ik nog, keizerin Charlotte is erg goed en ook Undertaker is dat. Maar verder...veel eenheidsworst. RIP vormt daarop echt een uitzondering. Keiharde, realistische thriller, minitieus in elkaar gezet. Steekt met kop en schouders boven de rest.