Hostia Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 Na de auto's, de nieuwe serie auto's de andere serie auto's, de figuurtjes nu weer wat nieuws: "en avion Tintin" Wat vinden we ervan? Hostia! Quote "Wenn ich das Wort Kultur höre, entsichere ich den Revolver" Link to comment
krasser Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 Wat we ervan vinden? Alsjeblieft stoppen met die troep. Als je denkt dat ze alles al hebben uitgemolken komen ze toch weer met iets nieuws. Wat staat ons hierna nog te wachten? Ik kan het niet bedenken maar zij vast wel. Quote Link to comment
retep Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 De Kuifje schepen ? Quote Link to comment
retep Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 Kuifje model huizen? Quote Link to comment
Hostia Posted October 18, 2013 Author Share Posted October 18, 2013 Gelukkig heb ik de verzameling van "de chickies van Kuifje" al compleet! Hostia! Quote "Wenn ich das Wort Kultur höre, entsichere ich den Revolver" Link to comment
retep Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 dan ben je snel uitverzameld......... Quote Link to comment
Hostia Posted October 18, 2013 Author Share Posted October 18, 2013 Jij hebt 'm door Retep Quote "Wenn ich das Wort Kultur höre, entsichere ich den Revolver" Link to comment
eriktex Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 die vliegtuigjes zijn zeker weer niet in Nederland te koop (behalve later tegen woekerprijzen in de veiling)? Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Hostia Posted October 18, 2013 Author Share Posted October 18, 2013 die vliegtuigjes zijn zeker weer niet in Nederland te koop (behalve later tegen woekerprijzen in de veiling)? Erik Ik heb er eentje afgelopen week aangeschaft op E-bay voor 2 tientjes, gewoon voor de heb. Af en toe een beetje E-bay afstruinen met als zoekterm "avion tintin" Hostia! Quote "Wenn ich das Wort Kultur höre, entsichere ich den Revolver" Link to comment
Recommended Posts