vik Posted November 25, 2013 Posted November 25, 2013 Nu zondag, stripbeurs in gent in de VIP school. Altijd een plezante beurs met veeeeel keuze imho alle info : http://www.gentsestripbeurs.be/ Oja, Het gebroken zwaard heeft er een uitertaard stand, we hebben oa "de verloren stroken" bij, de laatste 20 stuks, op is op ! Wie wil is vrij om mij een gruut te brengen, donker uiteraard. Quote
devilcreator Posted November 25, 2013 Posted November 25, 2013 Ik zal er ook zijn met een pak originelen van animatie tekenaars,... Quote
ivo Posted November 25, 2013 Posted November 25, 2013 Ik probeer nog eens af te komen :-). Quote www.instagram.com/kreativosaurus - www.kreativosaurus.be
vik Posted November 26, 2013 Author Posted November 26, 2013 btw, mijn num lock stond niet aan, titel moet dus zijn "1 dec" Quote
Krimson Posted November 26, 2013 Posted November 26, 2013 Ik kom ook af , zij het niet te lang want mijne oudste verjaart Quote
Veto Posted November 27, 2013 Posted November 27, 2013 Ik zal er zeker ook zijn ! Altijd leuke beurs. Lekker rondsnuffelen bij de vele standhouders. Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com
Campesino Posted November 27, 2013 Posted November 27, 2013 Ik zal er zeker ook zijn ! Altijd leuke beurs. Lekker rondsnuffelen bij de vele standhouders. Als je nog een friteke over hebt, zak ik af naar Gent ('s middags). Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !
Krimson Posted December 1, 2013 Posted December 1, 2013 Twas leuk , zeer mooi aanbod en gevarieerd , sommige prijzen daarentegen Quote
Campesino Posted December 2, 2013 Posted December 2, 2013 Er stond ook iemand namens DDB. Deze man zal het wel niet druk gehad hebben. Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !
Richard Boom-vavavoom Posted December 2, 2013 Posted December 2, 2013 Was het zo rustig? Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor
devilcreator Posted December 3, 2013 Posted December 3, 2013 nee, zeer druk eigenlijk. Is ook nog een van de verkoopbeurzen waar je altijd nog enige gaten in je collectie kan opvullen. Quote
Recommended Posts