bouncer Posted June 9, 2023 Posted June 9, 2023 Unieke kans om de complete collectie en een stuk stripgeschiedenis van de controversiele geniale ( en beetje getikte ) Dave Simm binnen te halen. Helaas wegens omstandigheden wel ophalen in Uithoorn ( Nederland ) vlakbij Amsterdam. De eerste drie boeken zijn ook nog de geremasterde versie. Opsturen binnen Nederland is mogelijk, Belgie opsturen is te duur. Koen Claeys 1 Quote
BobFish Posted December 9, 2024 Posted December 9, 2024 Jammer dat je niet naar België zendt ! Nu bezit ik er toch ondertussen reeds de helft van, maar nog niet de remastered edities Zijn die de moeite waard ? @bouncer Onlangs ben ik begonnen met lezen en het was al meteen raak : 5 minuten geleden, BobFish zei: Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag
bouncer Posted December 10, 2024 Author Posted December 10, 2024 11 uren geleden, BobFish zei: Jammer dat je niet naar België zendt ! Nu bezit ik er toch ondertussen reeds de helft van, maar nog niet de remastered edities Zijn die de moeite waard ? @bouncer Onlangs ben ik begonnen met lezen en het was al meteen raak : Inmiddels al verkocht, en voor jouw had ik deze natuurlijk naar Belgie verzonden, de heer Waldorf heb ik immers ook bediend. Het is en blijft een geweldige serie, en eigenlijk het beste wat ik ooit gelezen heb, misschien zelfs te goed, niet van deze wereld, geniaal en gek. De remastered edities zijn van betere papierkwaliteit, in plaats van telefoonboekpapier dus zeker aan te bevelen. Veel leesplezier Bob. Groeten van Bouncer. BobFish 1 Quote
Recommended Posts