linthout Posted September 6 Share Posted September 6 Ik ben op zoek naar de drie delen van COLDER. (Paul Tobin), in het Engels. Er schijnt ook een integrale te bestaan van de drie boeken. Het maakt me niet uit in welke vorm. Met dank voor het lezen! Willy Quote Link to comment
CDB Posted September 6 Share Posted September 6 Ben het niet zeker maar mogelijk is het deze deze die je zoekt . is wel de omnibus versier ervan https://www.amazon.com/Complete-Colder-Omnibus-Paul-Tobin/dp/1506704794 groeten de comicsverzamelaar tony Quote Link to comment
linthout Posted September 6 Author Share Posted September 6 Ja, 295 dollar. Dat lijkt me waanzinnig duur. Quote Link to comment
CDB Posted September 6 Share Posted September 6 Op bol.com heb je wel het e-book ervan voor veel goedkoper dus digitale versie https://www.bol.com/be/nl/p/the-complete-colder-omnibus/9200000084366825/?bltgh=ggTob7oBJNJ8CbKvaXdOOg.2_29.30.ProductImage maar kijk eens verder of ik gedrukte versie nergens nog vind goedkoper . Groeten de comicsverzamelaar tony Quote Link to comment
CDB Posted September 6 Share Posted September 6 Heb nog andere verkoper gevonden die veel goedkoper is maar ben niet zeker of het om boek of e-boek gaat https://www.amazon.es/dp/8418359897/ref=as_sl_pc_as_ss_li_til?tag=elhdlt-21&linkCode=w00&linkId=6f4cc280c413efc28d43110b373557fd&creativeASIN=8418359897 daar mijn engels nu niet zo goed is . maar daar deze er 7 in voorraad denk ik dat het om boek gaat . Groeten de comicsverzamelaar tony Quote Link to comment
linthout Posted September 6 Author Share Posted September 6 Heel vriendelijk dat je me helpt zoeken! Zou dit de Engelse uitgave zijn? Ik vermoed eerder Spaans. Gaat wel om het boek denk ik: er zijn er nog zeven beschikbaar. Quote Link to comment
CDB Posted September 6 Share Posted September 6 als ik pagina laat vertalen door translator staat er wel dit Engelse editie door Paul Tobin (Auteur), Jaime Valero (Vertaler) . dus denk dat het om engelse versie gaat maar verder staat dit ook maar beeldjes die steeds ertussen staan geeft hij niet overgenomen . Printlengte 424 pagina's Taal Engels Hoofdartikel HYDRA,REDACTIONEEL Datum van publicatie woensdag 29 november 2021 Dimensies 20,32 x 0,38 x 25,4 cm ISBN-10 8418359897 dus alles wijst op engelse versie toch en geen spaans al is het verkoper uit spanje iets wat volgens mij reeds veel gaat schelen in verzendingskosten en geen douane kosten wegens europa . graag gedaan ik zoek ook zeer veel voor mijn verzameling ervoor verschillende zoekmachines hebben maar wat ik zoek is zeer moeilijk toch twee weken geleden nog deeltje gevonden waardoor ik nog er twee van de serie ontbreek . maar ze zijn moeilijk daar ze zelfs niet op lastdodo staan enkel de twee album's niet de comics ervan waar er 6 van zijn . voorlopig heb ik slechts een site gevonden die handeld enkel erover waar in alle talen de uitgiften met cover staan ervan . Groeten de comicsverzamelaar Tony Quote Link to comment
Recommended Posts