Ga naar inhoud

Colder


linthout

Recommended Posts

Heb nog andere verkoper gevonden die veel goedkoper is maar ben niet zeker of het om boek of e-boek gaat 

 

https://www.amazon.es/dp/8418359897/ref=as_sl_pc_as_ss_li_til?tag=elhdlt-21&linkCode=w00&linkId=6f4cc280c413efc28d43110b373557fd&creativeASIN=8418359897

 

daar mijn engels nu niet zo goed is . maar daar deze er 7 in voorraad denk ik dat het om boek gaat .

 

Groeten de comicsverzamelaar tony 

Link naar reactie

als ik pagina laat vertalen door translator staat er wel dit 

 

 Engelse editie door Paul Tobin (Auteur), Jaime Valero (Vertaler) .

 

dus denk dat het om engelse versie gaat  maar verder staat dit ook maar beeldjes die steeds ertussen staan geeft hij niet overgenomen .

 

Printlengte

424 pagina's

Taal

Engels

Hoofdartikel

HYDRA,REDACTIONEEL

Datum van publicatie

woensdag 29 november 2021

Dimensies

20,32 x 0,38 x 25,4 cm

ISBN-10

8418359897

 

dus alles wijst op engelse versie toch en geen spaans al is het verkoper uit spanje iets wat volgens mij reeds veel gaat schelen in verzendingskosten en geen douane kosten wegens europa .

 

graag gedaan ik zoek ook zeer veel voor mijn verzameling ervoor verschillende zoekmachines hebben maar wat ik zoek is zeer moeilijk toch twee weken geleden nog deeltje gevonden waardoor ik nog er twee van de serie ontbreek . maar ze zijn moeilijk daar ze zelfs niet op lastdodo staan enkel de twee album's niet de comics ervan waar er 6 van zijn . voorlopig heb ik slechts een site gevonden die handeld enkel erover waar in alle talen de uitgiften met cover staan ervan .

 

Groeten de comicsverzamelaar Tony

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...