Ga naar inhoud

Opkuis


Tom Vanhoren

Recommended Posts

Ik zou heel wat strips van de hand willen doen voor een genereuze prijs (lees: een correcte prijs zonder het onderste uit de kan te willen :-)) een aantal populaire reeksjes in quasi nieuwstaat, genre ‘Cassio’, ‘kruistocht’, ‘bunker’, ‘empire usa’ en dat soort dingen. Ook losse delen, vaak Franstalig. En die sjieke ‘blake&mortimer’, XIII en ‘largo winch’… verzamelboxen die vaak ongelezen alleen maar stof vangen 🙂

 

ben niet echt thuis in de stripverkoop en heb ook weinig zin om er veel tijd in de steken maar zomaar ‘per kilo’ verkopen,  krijg ik ook niet over mijn hart.. 

 

iemand tips om dit op een efficiënte manier baan te pakken? Ervaringen met bonafide kopers die grotere loten bij je thuis komen opkopen?

 

thanks!

Link naar reactie

Denk het wel, maar probeer zoveel mogelijk volledige reeksen te verkopen.

Iedereen wil dat moeilijke deel uit een reeks en de rest ga je mee blijven zitten!

Gewoon niet te veel vragen dan zal je er snel vanaf zijn.

Opkopers geven dikwijls niet meer dan €0,10 tot €0,50 per album, belachelijk maar toch lopen er velen nog in.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...