Ga naar inhoud

Vlucht Naar de Top , Spin Off van de Spybond


CBP2

Recommended Posts

Terwijl deel 47 , het laatste deel van de Spybond BIJNA is voltooid , introduceer ik jullie vast met : Vlucht naar de Top

Deel 1 Strafblad.

 

Hierin Volgen we Moonspy Die in de bajes zit en die uiteraard vrij wil zien te komen. Hoe m dat lukt , lezen jullie in deze topic.

Bovendien zullen jullie af en toe bekende gezichten tegenkomen die terug het verhaal worden ingeleidt.

De titel : Vlucht naar de top , slaat vooral op het feit dat Moonspy een machtswellustig mannetje blijft en in de komende delen verder komt dan je zou durven denken.

 

Blz 1 van deel 1 Strafblad , zal binnenkort verschijnen !

 

 

 

Link naar reactie
  • 1 month later...

Ik weet het , laatste tekening was van 11 januari , maar de volgende bladzijde is gelukkig alweer in de maak.

Heb even een tekenpauze gehad , door vele andere dingen in reallife . Dus spoedig zullen deze tekeningen en de andere topics van me weer worden aangevuld.

De oplettende had al gezien dat ik in De spybond, de eerste jaren en in de Fantasyreeks van cbp2 al een bladzijde had geplaatst.

 

Tot gauw!

 

cbp2

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...