Ga naar inhoud

Isabel - Will, Franquin, Delporte, Macherot


Recommended Posts

Op 18/3/2024 om 12:24, bouncer zei:

image.png.f16de2736e1aecdf6b250d0c4c78640f.png

 

 

https://www.marktplaats.nl/seller/view/m2093263980

 

Repers met interesse, aarzel niet en stuur een bericht, wat je eventueel zou willen weten.

( Mag trouwens over alles gaan )

 

Met een groet.

De Bouncer

 

Zeer mooie reeks, en een buitenkans voor een geïnteresseerde. Maar ikzelf heb de hele serie een tijd geleden bij elkaar gekregen (een van de weinige series die ik echt koester). Anders was is verkocht!

Veel geluk met de verkoop. 🙂

Link naar reactie
5 uren geleden, sporoi zei:

 

Zeer mooie reeks, en een buitenkans voor een geïnteresseerde. Maar ikzelf heb de hele serie een tijd geleden bij elkaar gekregen (een van de weinige series die ik echt koester). Anders was is verkocht!

Veel geluk met de verkoop. 🙂

 

Dank u zeer voor deze aansporing, eerlijk gezegd had ik meer reacties verwacht, wegens omstandigheden doe ik

deze serie weg en had ik verwacht dat er wel een reper interesse zou tonen.

Zo vaak zie je deze serie niet en vooral niet compleet

 

Link naar reactie
37 minuten geleden, bouncer zei:

 

Dank u zeer voor deze aansporing, eerlijk gezegd had ik meer reacties verwacht, wegens omstandigheden doe ik

deze serie weg en had ik verwacht dat er wel een reper interesse zou tonen.

Zo vaak zie je deze serie niet en vooral niet compleet

 

 

Nee, dat klopt. 

Ik denk dat het wat vloeken in de kerk is, maar zou Catawiki toch een optie zijn? Ik meen me te herinneren dat een volledige serie toch wat ging, maar vraag me niet hoeveel, te lang geleden. En Catawiki verwijdert denk ik meer en meer de geschiedenis van afgelopen veilingen. Op Google vond je  vroeger veel meer info over ingetikte verkopen. Dan kreeg je nogal wat verkopen van Cata. Nu lijkt dat veel minder te zijn, enfin dat is mijn indruk. 

 

Maar wacht, misschien ken ik toch een geinteresseerde. Ik vraag het deze avond na en ik pm je dan. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...