Ga naar inhoud

Schrijfwedstrijd Fantasy Verhalen Brugge 2014


Bonte

Recommended Posts

Persbericht:
------------
De dienst Cultuur Brugge organiseert tweejaarlijks een schrijfwed- strijd voorbehouden voor schrijvers van Nederlandstalige fantasyverhalen: Fantasy Strijd Brugge.

De verhalen moeten worden toegestuurd vóór maandag 23 juni 2014 via fantasystrijd@brugge.be

Uit de ingezonden verhalen wordt een selectie gemaakt van 20 à 30 verhalen die in boekvorm worden gepubliceerd door uitgeverij Books of Fantasy. Elke auteur van wie een werk wordt gepubliceerd, ontvangt 5 gratis exemplaren. Er worden ook 3 prijzen uitgereikt. 750 euro (eerste prijs), 500 euro (tweede prijs) en 250 euro (derde prijs). De prijsuitreiking vindt plaats in Brugge op zondag 28 september 2014 tijdens de Bryggias-fantasybeurs in de Beurshal. (samen met De Brugse Stripbeurs)


Wedstrijdbepalingen 2014.pdf

fantasy strijd brugge 2014.jpg

Link naar reactie
Gast Natte aap

Ik heb trouwens ook effe getwijfeld, maar de restrictie "maximaal 1500 woorden" doet me afhaken. Ten eerste krijg ik mijn lappen al niet korter dan dat en ten tweede heb ik al heel erg veel kortverhalen gelezen, ik lees namelijk heel erg graag kortverhalen, maar echt goeie van maximaal 1500 woorden ben ik nog niet tegen gekomen. Dat is trouwens het soort boek dat ik niet eens gratis zou aanpakken als ik er eens effe door zou bladeren. Veel te oppervlakkig. 

Link naar reactie
Gast Natte aap

The infinite monkey theorem states that a monkey hitting keys at random on a typewriter keyboard for an infinite amount of time will almost surely type a given text, such as the complete works of William Shakespeare.

 

ja, oom William Aap. dat was me een bikkel zeg. Mijn grootvader spreekt er nog van. Smeerde smorgens zijn kak tegen de muur en ging dan als een bezetene liggen hameren op dat typemachientje van hem.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...