Ga naar inhoud

Expositie Mars Gremmen Tijdens De Stripdagen 2014


Mars Gremmen

Recommended Posts

post-186-0-04960200-1392639908_thumb.jpg

 

In de maand maart exposeer ik een selectie uit mijn vrije werk (geen ordinaire strips en cartoons!) in galerie De etage in Gorinchem. Mocht je in de buurt zijn, loop dan even naar binnen en werp een blik op mijn best wel aardige oude tekeningen.

Vanaf 8 maart is daar dan ook mijn nieuwe stripboek 'Ze is van mij!’ te koop. (Met niet eerder in album gepubliceerde pagina's!) Dit boek moet je bij een bezoek aan de galerie verplicht kopen. (Of nou ja, dat probeer ik ze daar aan te praten.)

Boekhandel Cursief/ Galerie de Etage ligt op 11 minuten loopafstand van station Gorinchem. Als je met de trein naar De Stripdagen gaat, zou je kunnen overwegen om eerst even naar de galerie te lopen om dáárna pas in de stripbus te springen.

O ja, bij een bezoekje aan de galerie ontvang je, zolang de voorraad strekt, een gratis Mars Gremmen-ansichtkaart! Jahoepie! Hoera! Hallelujah!

Groetjes, Mars

 

post-186-0-50635400-1392639842_thumb.jpg

BLOGTWITTER • FACEBOOK

Link naar reactie

Oppassen nu, Retep!

 

Wat moet ik nu zeggen, dat Mars één van Neerlands productiefste auteurs is ? Dat hij met intens genoegen en zweet op het voorhoofd stapels albums signeert op diverse stripbeurzen in binnen- en buitenland ? Een ijver ten toon spreidt die slechts door toppers als G. Leever wordt geëvenaard ?  Ik ga mijn vriend Imajica eens PB-en om onze dedie wensen voor Gorrecum te stroomlijnen....... 

Link naar reactie

Wat moet ik nu zeggen, dat Mars één van Neerlands productiefste auteurs is ? Dat hij met intens genoegen en zweet op het voorhoofd stapels albums signeert op diverse stripbeurzen in binnen- en buitenland ? Een ijver ten toon spreidt die slechts door toppers als G. Leever wordt geëvenaard ?  Ik ga mijn vriend Imajica eens PB-en om onze dedie wensen voor Gorrecum te stroomlijnen....... 

 

De paar strips die ik maak, maak ik met ijver. En dan werk ik hard om ze eruit te laten zien alsof ik ze moeiteloos op papier kwak. Het is echt waar wat er staat! Geloof me nou toch, Retep...!

 

(Sorry voor mijn late reactie, ik was hard aan het werk.) ----->  :P

BLOGTWITTER • FACEBOOK

Link naar reactie

Wat moet ik nu zeggen, dat Mars één van Neerlands productiefste auteurs is ? Dat hij met intens genoegen en zweet op het voorhoofd stapels albums signeert op diverse stripbeurzen in binnen- en buitenland ? Een ijver ten toon spreidt die slechts door toppers als G. Leever wordt geëvenaard ?  Ik ga mijn vriend Imajica eens PB-en om onze dedie wensen voor Gorrecum te stroomlijnen....... 

 

Een Trigie veldslag staat nog steeds op mijn verlanglijstjes. Zoiets: 

 

8e132130-8b89-012d-4ae2-0050569439b1.jpg

A Funny Thing Happened on the Way to the Forum

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...