Ga naar inhoud

Amazones Van Troy


Recommended Posts

Ja, dat had ik al eens gezien. My kind of guy, die Dany.

 

Fantastische tekenaar ook. Jammer dat hij nooit met een (semi-)realistische avonturenreeks reeks doorgebroken is. Had Van Hamme hem gevraagd voor XIII of Largo Winch, ik zou alle albums hebben.

 

Een van mijn favorieten maar ik heb (en wil) maar een handvol albums van hem: Equator en Verhaal Zonder Helden / Twintig Jaar Later. De Bernard Prince-albums die hij gemaakt heeft, schaf ik me ook nog wel eens aan, en ook het geflopte Arlequin.

 

Rozebottel, Rooie Oortjes of Amazones Van Troy - nee bedankt, al is het nog zo goed getekend. 

Link naar reactie
Gast Natte aap

Ja, dat had ik al eens gezien. My kind of guy, die Dany.

 

Fantastische tekenaar ook. Jammer dat hij nooit met een (semi-)realistische avonturenreeks reeks doorgebroken is. Had Van Hamme hem gevraagd voor XIII of Largo Winch, ik zou alle albums hebben.

 

Een van mijn favorieten maar ik heb (en wil) maar een handvol albums van hem: Equator en Verhaal Zonder Helden / Twintig Jaar Later. De Bernard Prince-albums die hij gemaakt heeft, schaf ik me ook nog wel eens aan, en ook het geflopte Arlequin.

 

Rozebottel, Rooie Oortjes of Amazones Van Troy - nee bedankt, al is het nog zo goed getekend. 

 

Van Hamme heeft het hem gevraagd. Voor Largo Winch was er al De Harlekijn. Maar om een of andere reden is dat opgehouden na drie albums. Dany kennende hoeft dat niet eens dankzij de verkoopcijfers te zijn ;) Jammer, ik vond dat toen best leuk.

 

En natuurlijk het geweldige "avontuur zonder helden" en vervolg "20 jaar later". Vind ik persoonlijk twee goeie albums (al heb je in deel twee natuurlijk niet dezelfde kick als in het eerste deel)

 

Jammer dat je roze bottel niet leuk vindt. Ik vind dat een zeer mooie en poetische reeks. Ik herlees de eerste albums nog regelmatig.

Link naar reactie
Gast Natte aap

Da's inderdaad wel grappig :)

 

ik moet Lük toch bijtreden hoor, Dany voor een realistische avonturenreeks is absolute top. Ik ben blij voor hem dat hij zoveel kan reizen, maar jammer voor ons, de fans, dat hij geen reeks kan volhouden. Hij had perfect geweest om Bernard Prince verder te zetten en wat stouter te maken. Jammer, jammer.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...