Ga naar inhoud

Deadpool


Recommended Posts

Hallo, 

 

de laatste tijd begint mijn smaak in strips ook naar de comics op te schuiven. Ik heb bij de Slegte twee comics van Deadpool op de kop kunnen tikken, met name Deadpool Max: Nutjob (die ik zeer leuk vond wegens zijn aparte artwork) en Deadpool Volume 8: Operation Annihilation die ik wel apprecieerde wegens de verhaallijn waarbij Deadpool probeert zelfmoord te plegen door The Hulk te jennen. Nu vraag ik mij af, in heel dat comicsuniversum waar ik mijn weg nog niet goed in vind, wat is volgens jullie de beste plaats om met Deadpool te beginnen?

Link naar reactie

Er zijn de DEADPOOL CLASSIC trades, acht volumes. Dat zijn bij mijn weten de eerste verhalen van DP. In het eerste volume daarvan staat o.a. THE CIRCLE CHASE en SINS OF THE PAST, elk vier hoofdstukken. Dat zijn de twee eerste minireeksen met DP als hoofdpersonage.

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie

Of misschien moet je gewoon beginnen met de reeks van Daniel Way waarvan jij volume acht reeds hebt. Die heb ik in twaalf volumes, waarvan de laatste ook zo'n kolos als die Kelly omnibus.

 

Die reeks komt nu uit als DEADPOOL BY DANIEL WAY denk ik, een heruitgave dus.

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie

Er is ook de nieuwe reeks van Marvel Now, al drie trades uit. DEAD PRESIDENTS, SOUL HUNTER, THE GOOD THE BAD AND THE UGLY...

 

Of misschien een losse trade? SUICIDE KINGS, WADE WILSON'S WAR, PULP (een serieuzere DP), DEADPOOL MAX (een reeks op zich bij Marvel Max)...

 

Een vijfdelig epos waarvan er nog twee in trade moeten uitkomen. DEADPOOL KILLS THE MARVEL UNIVERSE, DEADPOOL KILLUSTRATED, DEADPOOL KILLS DEADPOOL zijn de drie eerste ervan.

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...