Tweetie Posted June 30, 2014 Posted June 30, 2014 Kopietje van de Marktplaats advertentie: http://www.marktplaats.nl/a/boeken/stripboeken/a1001671438-zaterdag-5-juli-2014-stripbeurs-purmerend-koemarkt-centrum.html 5 Juli 2014 wordt de 3e Purmerender stripboekenmarkt georganiseerd! Locatie Koemarkt Purmerend van 9:00 - 17:00 uur.Deze beurs legt de nadruk op verkoopkramen en de entree is gratis voor iedereen. Het is dan ook de bedoeling dat er alleen strips en of stripgerelateerde artikelen worden aangeboden.Er zijn kramen vol met strips en gerelateerde artikelen. Aanbod uit heel Nederland en Belgie. Quote
tuinmantvkijken Posted July 1, 2014 Posted July 1, 2014 ca 40 a 50 kramen geloof ik en nu voor de 3e keer georganiseerd door het stripfiguur Quote
Tweetie Posted July 5, 2014 Author Posted July 5, 2014 Jammer, net als Gouda grotendeels in het water gevallen. Haarlem heeft dit jaar met z'n buitenbeurs geluk gehad qua weer. Quote
tuinmantvkijken Posted July 7, 2014 Posted July 7, 2014 ik vond het extreem rustig ook toen het droog was etten had denk ik nog meer bezoekers erg jammer :e003: er was op de zelfde dag ook een boeken markt maar op een andere lokatie Quote
Tweetie Posted July 7, 2014 Author Posted July 7, 2014 ik vond het extreem rustig ook toen het droog was - Etten had denk ik nog meer bezoekers Waarschijnlijk zijn er veel mensen die eerst op buienradar e.d. kijken voordat ze afreizen. Vorig jaar was het veel drukker. Quote
tuinmantvkijken Posted July 7, 2014 Posted July 7, 2014 ben vorigjaar niet geweest tweetie je mag je wel voorstellen als je bij me kraam komt buurten Quote
Recommended Posts