Ga naar inhoud

Previews


niemand

Recommended Posts

Alan Moore And Jacen Burrows’ Providence #1 Cover Revealed Ahead Of May Release

 

Posted February 13, 2015 by by Hannah Means Shannon

 

Fans of Alan Moore’s work, and HP Lovecraft’s, have been waiting for this announcement for some time, and today we’re happy to finally confirm that Providence, by Moore and collaborator on The Courtyard, and Neonomicon, Jacen Burrows, will be arriving in May 2015.

With that news, we can debut the “regular” cover for the first issue, and look out for future reveals of the full cover roster for #1:

 

 

post-531-0-97757900-1423867859_thumb.jpg

 

:cheerf2: :cheerf2: :cheerf2: :cheerf2: :cheerf2: :cheerf2: :cheerf2: :cheerf2: :cheerf2: :cheerf2: :cheerf2: :cheerf2: :cheerf2: :cheerf2:

Link naar reactie

Ik ga het menen ;)

Marvel : alleen nog DD, Moon Knight, nu en dan een Icon, en nu en dan iets van schrijvers die ik volg, en nu en dan een bundel met ouwe comics;
DC : alleen nog Batman, nu en dan een Vertigo, en schrijvers die ik volg.

 

Tis genoeg geweest.

En ik heb me geamuseerd, maar de laatste tijd wordt het eerder een verplichting/sleur dan amusement.

end rant

Link naar reactie

Ik ga het menen ;)

Marvel : alleen nog DD, nu en dan een Icon, en nu en dan iets van schrijvers die ik volg

DC : alleen nog Batman, nu en dan een Vertigo, en idem.

 

Tis genoeg geweest.

En ik heb me geamuseerd, maar de laatste tijd wordt het eerder een verplichting/sleur dan amusement.

end rant

 

Moet zeggen dat ik WW van Azz/Chiang toch ook nog steeds goed vind hoor! Maar daarna hou ik het ook voor gezien vwb superheroes.

Link naar reactie

Moet zeggen dat ik WW van Azz/Chiang toch ook nog steeds goed vind hoor! Maar daarna hou ik het ook voor gezien vwb superheroes.

 

Het begin van WW vond ik zeker goed, maar daarna begon het mij wat tegen te steken. Ik lees niet zo graag over (half)Goden en hun problemen, en hun familie. 

Thor lees ik bijvoorbeeld ook niet, en de films vind ik de zwakste van Marvel Movie Universe. 

Maar de WW film zal ik wel graag zien, denk ik ;)

Link naar reactie

 

DARK HORSE

MIND MGMT HC VOL 05 THE ERASER
ABE SAPIEN TP VOL 06 DARKNESS SO GREAT
GANTZ TP VOL 36
IMAGE
WYTCHES TP VOL 01
EAST OF WEST TP VOL 04 WHO WANTS WAR
ONI PRESS
SIXTH GUN TP VOL 08 HELL AND HIGH WATER

 

Nochtans, als ik zeg dat Valiant het beste in omstreken is, zeg ik dat niet om te lachen eh. The Valiant aan $9,99? Zet onze vriendschap niet op het spel door dat te laten liggen!

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...