Ga naar inhoud

Previews


niemand

Recommended Posts

Just messing with Koen. Omwille van wat comments in de CB ;)

 

Ik weet niet eens wie de creators zijn. Ik zal dat wel opgezocht hebben indertijd, maar aangezien ik het niet kocht, zal't me niet geïnteresseerd hebben.

Kurtis Wiebe en...? Zelf ook niks van gelezen. Doet me niks. Ik had wel door dat je plaagde, maar kom.
Link naar reactie

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Ik durfde niks zeggen, koen, maar inderdaad.  

 

Maky, hoeveel heb je er gelezen? Ik heb er indertijd twee gelezen, maar niet verder gekocht. Nu zit alles in een bundel, dus ik wil het een nieuwe kans geven. Ik ben normaal ook geen fan van Jodorowski (of hoe schrijf je dat). 

Link naar reactie

Ik durfde niks zeggen, koen, maar inderdaad.  

 

Maky, hoeveel heb je er gelezen? Ik heb er indertijd twee gelezen, maar niet verder gekocht. Nu zit alles in een bundel, dus ik wil het een nieuwe kans geven. Ik ben normaal ook geen fan van Jodorowski (of hoe schrijf je dat). 

3 misschien? Elk volgend deel was een ergere, tergende marteling. Boucq any day of the week. Jodorowsky: never in my life.

Link naar reactie

Blijkbaar is er al 8 en 9 ook. Die zullen nog wel in't Nederlands te krijgen zijn? 

Of niet vertaald? ik weet dat niet. 

Na dee 7 veranderden Boucq en Jodorowsky van uitgever. Het ging al langer slecht bij Humanos waardoor auteur niet altijd (correct) werden uitbetaald. Deel 8 en 9 (die samen een afgerond tweeluik vormen) zal je dus in het Nederlands of Frans moeten kopen.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Ik heb één Star Wars gewist. Dus dit is mijn keuze. 

 


 

Dark Horse: B.P.R.D. Hell on Earth vol. 12: Methamorphosis TP

 

IDW: The X-Files Classics GN Ground Zero TP

 

Image:

Copperhead vol. 2 TP

Injection vol. 1 TP

Jupiter’s Circle vol. 1 TP

 

Marvel :

Uncanny X-Men vol. 5: The Omega Mutant TP

All New X-men vol. 6: The Ultimate Adventure TP

Star Wars – Journey to Star Wars The Force Awakens: Shattered Empire TP

 

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Marvel: http://www.newsarama.com/25591-marvel-comics-november-2015-solicitations.html

 

DAREDEVIL VOL. 4: THE AUTOBIOGRAPHY OF MATT MURDOCK TPB
 

Voorlopig een kalme maand, zei hij, voor de Image previews gezien te hebben.
Ah, misschien zal ik dan wel tijd vinden om wat Batman titels in te halen (*). Dat ligt weeral een hele tijd stil, bij mij.

En al die Secret Wars tie ins... ik zal nog zien of ik daar iets van koop, nadat ik de Event TP gelezen heb, ooit eens.

 

(*) als ik zin heb, want ik heb al een hele tijd geen goesting meer in Bats e.a.

Link naar reactie

 

 

Customer Order Form - PDF | TXT

 

 

 

 

Dark Horse: Baltimore Volume 6: The Cult of the Red King HC

 

IDW: Star Trek New Visions: The Hollow Man

 

Image:

STRAY BULLETS VOL. 4: DARK DAYS TP

WOLF, VOL. 1 TP

 

Marvel: DAREDEVIL VOL. 4: THE AUTOBIOGRAPHY OF MATT MURDOCK TPB

 

Abstract Studios: SIP Kids TP (en zeggen dat ik hierover getwijfeld heb. Maar enkele blz lezen op het net hebben me heel snel doen inzien dat ik dit moet kopen ;) )

 

Boom!: Deep State vol. 2 (ik moet wel vol. 1 eerst eens bestellen, maar ik had deze reeks al op het oog http://geeksushi.com/review-deep-state-vol-1-darker-side-of-the-moon-tp/ )

 

Ik hou het bij deze 7. Maar het kan altijd zijn dat er nog iets bijkomt. Dat bestellen via de site van Worlds End zorgt daar soms voor...

 

DeepState_v1_cover.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...