Kristof Berte Posted July 22, 2014 Posted July 22, 2014 Beste stripliefhebber, voor een stripproject (werktitel: 'Olympus') ben ik op zoek naar een inkleurder. Het verhaal situeert zich in de klassieke oudheid. Inkleuring mag manueel of digitaal gebeuren. Ik zoek iemand met toch al enige ervaring, oog voor detail en veel geduld, aangezien ik zelf ook vrij gedetailleerd werk. Enkele uitgeverijen toonden reeds interesse, maar nog niets concreets. Eventuele (beperkte) vergoeding valt te bespreken. Contacteer me gerust via e-mail ( kristof.berte@gmail.com ) voor meer informatie, voeg eventueel enkele eerder ingekleurde platen toe. Met vriendelijke groeten, Kristof Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook
Uitgeverij Bonte Posted July 22, 2014 Posted July 22, 2014 Best je zoekertje nog eens plaatsen bij de Showcase met enkele voorbeelden. Quote
Kristof Berte Posted July 23, 2014 Author Posted July 23, 2014 Zal ik doen, bedankt! Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook
Recommended Posts