Ga naar inhoud

Nieuwe Website Stripgilde Uitgeverij, Strike En Stroke


Recommended Posts

Met gepaste trots stellen wij u voor: De nieuwe website van De Stripgilde Uitgeverij!

http://www.stripgildeuitgeverij.com

Met de uitgave van de digitale magazines Strike en Stroke en twee albumuitgaves (Anders van Kristof Spaey en Bart Vaessen en A Song Called City van Rik Willemen) heeft De Stripgilde Uitgeverij zich afgelopen jaar niet onbetuigd gelaten.

Bij nieuwe tijdschriften hoort volgens ons ook een nieuwe website. Op deze website kan u nieuws omtrent elk nieuw nummer, nieuwe albums, signeersessies en dergelijke meer volgen. We plannen ook om af en toe een tipje van de sluier op te lichten aangaande het productieproces van een strip: scenario-extracten, schetsen en dergelijke meer.

Voorts kan u hier, in de winkel, een overzicht vinden van alle Strikes en Strokes die tot op heden verschenen zijn en ook een (nog niet compleet) overzicht van alle albumuitgaves van De Stripgilde Uitgeverij.

Maar er is meer... De magazines waren tot nog toe enkel beschikbaar voor mensen met een Android tablet en. Al maanden lang horen wij verzuchtingen van Apple gebruikers, van smartphone bezitters en van mensen die enkel een PC of een laptop ter beschikking hebben dat zij dolgraag Strike en Stroke willen lezen maar niet kunnen.

Daar komt nu verandering in. Op deze site kan u compleet rechtenvrije pdf's kopen van onze twee tijdschriften.

U kan in de winkel enkel betalen met Paypal, maar in de FAQ sectie van de site staat meer uitleg over hoe u via overschrijving kan bestellen.

Daar staat ook hoe u een abonnement kan nemen of korting kan krijgen op grote bestellingen.

En daar bovenop vind u in de winkel eveneens een pdf-versie van ons Free Comic Book Day nummer, helemaal gratis en voor niets!

Veel leesplezier en hou u niet in om het goede nieuws te verspreiden.

Link naar reactie

Mooie en duidelijke site, puik werk.

 

Toch enkele punten van kritiek, vreemd om te starten met een foto in plaats van een tekening. Onderaan de shop zouden de betaalmogelijkheden duidelijk vermeld moeten zijn en een linkje naar de verzendkosten, voordat je een album in het winkelwagentje zet wil je dat toch weten.

 

paypall.jpg

Link naar reactie

-Donker lettertype: je hebt gelijk. Ik check dat eens volgende week.

 

Merci Peter!

 

-Tekening: wordt aan gewerkt. We wilden graag lanceren voor Breda, vandaar. :-) het wordt een collage van covers waarschijnlijk.

 

-Betaalmogelijkheden en verzendkosten: je hebt gelijk. Ik check volgende week eens wat mogelijk is. Ik ben een leek in het bouwen van sites. (Nu ik er over nadenk: raar dat dat niet meer vermeld wordt op sites. Verweg alle sites die ik gebruik om dingen te kopen hebben dat niet. Je vindt dat alleen in de faq, ergens ver weg verstopt, of kan het pas zien bij het uitchecken.)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...