dutch lines Posted November 9, 2014 Posted November 9, 2014 ** Alles verkocht! ** Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.
Swagman Posted November 9, 2014 Posted November 9, 2014 zie PM. Quote Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien.
dutch lines Posted November 10, 2014 Author Posted November 10, 2014 Hoe bedoel je "de kaders zijn gekopieerd, maar de schetsen authentiek"? Om het zichzelf makkelijk te maken, maakt Gerrit de Jager gebruik van papier waar de kaders reeds opstaan, die kopieert hij steeds. Als je naar beide schetsen kijkt, zie je dat de kaders identiek zijn. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.
dutch lines Posted November 10, 2014 Author Posted November 10, 2014 Is er keuze? Ik heb deze twee schetsen in de aanbieding en ik heb nog twee schetsen voor een telefoonkaart, op twee halve A4-tjes die aan elkaar zijn geplakt. Die kan ik morgen scannen. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.
dutch lines Posted November 10, 2014 Author Posted November 10, 2014 Ik ben geïnteresseerd in die eerste schets. Zie PM. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.
Recommended Posts