Ga naar inhoud

Franstalige Strips Als Vlaming Aanbieden


Recommended Posts

Beste forummers, heeft hier iemand ervaring met het verkopen van Franstalige strips binnen België?

Heb namelijk een boel Franstalige albums die ik wens te verkopen om mijn stripbudget voor de komende maanden wat aan te spijzen. Het zijn voornamelijk albums van Delcourt en Vents d’Ouest, ook enkele van Dargaud, Lombard en Glénat.

Voor mijn Nederlandstalige albums werk ik met succes via Catawiki, maar Franstalig werk daar verkopen is heel moeilijk.

Had zelf gedacht een stripwinkel in Brussel ofzo te contacteren, maar mijn Frans is niet zo best

(vandaar ook dat ik ze verkoop ☺)

Heeft hier iemand suggesties, contacten of zelf interesse laat het me alsjeblieft weten.

Volledige lijst van albums kan ik doorsturen via PM.

Link naar reactie

Het is niet gemakkellijk om Franstalige-strips te verkopen.

 

Je kan op Franstalige stripfora (bdgest, generationbd) een aanbieding plaatsen maar je verkoopprijs zal al lager dan de verkoopprijs van tweedehandes Franstalige strips (8€ voor gemiddelde) Delcourt moeten zijn.

 

Bij amazon fr en priceminster kunnen er ook 2de hands strips aangeboden worden en zie je onmiddellijk ook wat men er voor aanbiedt.

Maar weet niet of Belgen die kunnen aanbieden.

 

Ik doe mijn strips naar de Zuidstraat in Brussel. Bij Evasions gaat dat altijd heel vlot. Le Dépot is enkel voor strips, eveneens in de Zuidstraat.

Je kan inderdaad naar de Zuidstraat gaan. Ben er ook al eens geweest en daar krijg je meestal een paar Euro voor .

 

Ik heb de indruk dat je bij Forbidden Zone iets meer krijgt voor de betere titels.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...