Ga naar inhoud

Gen Barrevoets In Hiroshima Compleet


Yoshi

Recommended Posts

De mijne zijn besteld.En deze keer, dames en heren, melden we het verschijnen van het tiende deel uit de reeks "Gen Barrevoets in Hiroshima".

 

De eerste drie delen heb ik al gelezen, en het is een zeer complete inventaris van alles wat er in de nasleep van de eerste atoombom en van de Tweede Wereldoorlog is gebeurd. Terecht een klassieker.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Als je de 10 delen samen bestelt, kun je ze als pakket krijgen, en dan betaal je maar 150 euro.

Dat aanbod schijnt geen tijdelijk aanbod te zijn, maar te gelden "zolang de voorraad strekt".

De voorwaarde is wel dat je ze in hun geheel besteld.

Dat zou dan zijn:

Titel: "Hiroshima PAKKET 01-10 VOLLEDIGE REEKS", of iets dat daar heel erg op lijkt,

met ISBN 9789490759780.

Ik denk dat vooral het ISBN belangrijk is.

Het is eigenlijk een korting wegens volume-aankoop, niet zozeer wegens speciale introductie-actie of zo.

Link naar reactie

Bij mij staat de reeks hier al.

Overigens werden vorige week de twee atoombommen op Japan herdacht. Het is 70 jaar geleden dat ze werden gedropt. Doden en gewonden vielen nog jaren na het bombardement door sluimerende radioactieve ziekten, er werden zelfs misvormde kinderen geboren, zodat er nu nog altijd slachtoffers van de bom moeten worden verzorgd.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...