tuinmantvkijken Posted August 1, 2015 Share Posted August 1, 2015 komt allen vele kramen met strips als ook boeken koopt allen bij puurveensboekenshop wat neem ik mee veel duck pockets comics div srips en ook jeugd boeken verder staan er div collega''s mr wike pl strips uitgeverij cliche erwin antiqariaat de papieren circel stripsmagazijn dacht ik ook wie komen er allemaal @velden8 verwacht ik zekers Quote Link to comment
Campesino Posted August 1, 2015 Share Posted August 1, 2015 Vertel eerst eens wanneer de boekenmarkt is ☺ Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
Olsimar Posted August 1, 2015 Share Posted August 1, 2015 Haast je niet Tuinman. Antwoord op maandag is vroeg genoeg Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted August 2, 2015 Author Share Posted August 2, 2015 ja olsimar als je geen eens weet wanneer het is tja Quote Link to comment
Rork Posted August 2, 2015 Share Posted August 2, 2015 Ik loop zo m'n deur uit en ga eens een kijkje nemen. Quote Link to comment
Rork Posted August 5, 2015 Share Posted August 5, 2015 Qua strips vond ik 't niet je van het. Voldoende SC bakken om eens doorheen te bladeren maar als je specifiek wat lastigere HC's zoekt was er weinig te beleven. Uiteindelijk heb ik slechts een strip gekocht: De Havik 2, 't was dus niet alleen pulp. Als je wat ruimer kijkt kun je je overigens prima vermaken, mijn SF verzameling is voor een paar tientjes weer behoorlijk uitgebreid. Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted August 5, 2015 Author Share Posted August 5, 2015 ben het met je eens rork maar echte mooie uitgaven voor een normale prijs gaat nog al moeizaam begrijp ik van mijn collega's of antiquarisch idem Quote Link to comment
Rork Posted August 5, 2015 Share Posted August 5, 2015 Ja, je merkt dat 't echt een markt is voor de massa, de striphandelaren passen hun aanbod daarop aan. voor de liefhebber is er zo her en der wel wat leuks te vinden is maar met betrekking tot strips is het niet vergelijkbaar met een stripbeurs. Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted August 5, 2015 Author Share Posted August 5, 2015 ja je merkt echt dat er steeds minder unieke spullen liggen dat is erg jammer de charme gaat er een beetje van af zo maar voor de meeste handelaren is deventer nog steeds verweg de beste markt Quote Link to comment
velden8 Posted August 6, 2015 Share Posted August 6, 2015 Niet zo gek als je hoort dat er (ik meen) 170.000 bezoekers waren. Quote Link to comment
Guest Fiction Posted August 9, 2015 Share Posted August 9, 2015 Pulp, ook hier. Quote Link to comment
Recommended Posts