marioboon Posted September 12, 2015 Share Posted September 12, 2015 Nu we de laatste tijd toch overspoeld worden met oude strips die een nieuw jasje krijgen (Bob Morane zijnde de laatste proponent) stel ik me de vraag of Dick Bos ook niet zo opnieuw kan bestaan? Bij wie zitten die rechten, trouwens? Quote Link to comment
Johan de Neef Posted September 12, 2015 Share Posted September 12, 2015 Ik meen dat Ger Apeldoorn en een tekenaar waarvan ik de naam zo snel even niet meer weet Dick Bos, een jaar of 3 tot 4 geleden, nieuw leven in wilde blazen, maar dat geen enkele uitgeverij er brood in zag. Quote www.windmill-comics.com Link to comment
linthout Posted September 12, 2015 Share Posted September 12, 2015 Dat lijkt me iets te zijn voor een zeer kleine maar zorgzame uitgeverij zoals Panda . Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted September 12, 2015 Share Posted September 12, 2015 Ik zie daar nog geen kruimel van een brood in dat te lang in de kast bleef staan. Quote Link to comment
linthout Posted September 12, 2015 Share Posted September 12, 2015 Dick Bos was niet slecht. Een zeer mooie uitgave zou ik kopen. Maar inderdaad...Een oplage van tweehonderd of driehonderd maximum lijkt me misschien nog haalbaar. Niet meer. Quote Link to comment
Theoak Posted September 12, 2015 Share Posted September 12, 2015 De reeks is toch in een integrale editie verschenen? Tweedehands zijn die overigens niet de 50 euro per stuk die de albums nieuw hebben gekost. Quote Link to comment
linthout Posted September 12, 2015 Share Posted September 12, 2015 Haha! Dat is straf! Panda heeft dat al uitgegeven in 17 mooie boeken! Wist ik niks van. Weer iets waar ik achteraan kan gaan... Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted September 12, 2015 Share Posted September 12, 2015 Misschien heeft de bezeten bezitter nog een set? Quote Link to comment
Recommended Posts