Ga naar inhoud

Coco Stripjes En Animatie


Colourbee

Recommended Posts

tumblr_nvrq19hhDg1tmnd4fo1_500.jpg

 

 

Hallo ik ben Coco Ouwerkerk (Nederland) en ben een vers afgestudeerde striptekenaar. ik heb twee jaar ArtEZ (Comic Design) gedaan en 3 jaar HKU(Animatie 2D) achter de rug. En dacht dat dit wel een mooie zoveelste plek is om mijn werk te laten zien. ik vind het ook altijd leuk werk van andere te zien. Ook ben ik bezig met wat Comic projecten en verhalen die ik zelf ook maak en ben een beetje hier en daar opzoek naar uitgevers. Voor nu heb ik een aantal websites die ik update:

 

Tumblr: http://colourbee.tumblr.com/ (is waar ik alles op gooi wat ik mooi vind van mijn werk)

Tapastic: http://tapastic.com/cocoouwerkerk (waar je mijn online comics kan volgen, ik heb er alleen nog niet veel. alleen LOCO is in beweging sinds vandaag)

animatie:

(voor mensen die interesse hebben in animatie dit is mijn afstudeer werk van HKU)

 

hoop dat jullie het wat vinden ;) ik laat wel meer van mij horen als de wat grotere comic projecten in gang gaan op tapastic of via een uitgever wie weet.

 

 

 

Link naar reactie

Mooi gemonteerd ook, leuk. Ga je er verder iets mee doen of blijft het bij die 'trailer'?

 

Eens naar de illustraties gekeken, daar zitten een paar hele leuke tussen. Die met de bij met het meisje erop is wel veruit de beste, volgens mij. Straffe tekening.

 

En bij de comics vind ik die archaeopterix wel iets hebben. Doet een beetje denken aan Love, al vind ik wel het niveau van de tekeningen (en de inkleuring) bij de kaders onderling zeer verschillend. Een paar écht hele goeie (die kaderloze kop van de carnivoor is echt super), maar ook een paar mindere...

 

Ik blijf het zeker volgen, veelbelovend.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Mooi gemonteerd ook, leuk. Ga je er verder iets mee doen of blijft het bij die 'trailer'?

 

Eens naar de illustraties gekeken, daar zitten een paar hele leuke tussen. Die met de bij met het meisje erop is wel veruit de beste, volgens mij. Straffe tekening.

 

En bij de comics vind ik die archaeopterix wel iets hebben. Doet een beetje denken aan Love, al vind ik wel het niveau van de tekeningen (en de inkleuring) bij de kaders onderling zeer verschillend. Een paar écht hele goeie (die kaderloze kop van de carnivoor is echt super), maar ook een paar mindere...

 

Ik blijf het zeker volgen, veelbelovend.

dankje :D Ja zeker, Acception (nederlandse naam word waarschijnlijk Kneusjes/Kneuzen) willen ik en mijn partner in crime een strip van maken. het verhaal is zo goed als af. we gaan binnenkort werken aan 10 pagina's die we dan met het script naar alle uitgevers sturen die we kunnen vinden om te kijken of het echt wat word ;) 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...