Ga naar inhoud

Franka Mega Editie I - Het Portugese Goudschip / De Ogen Van De Roerganger + Originele Pagina


Mzee

Recommended Posts

Ben nog op zoek naar een exemplaar van Franka Mega editie I - Het Portugese Goudschip / De Ogen van de Roerganger met een originele pagina uit het verhaal "De ogen van de roerganger"

De openingspagina zou mij bijvoorbeeld best wel aanstaan  :e005:

Maar ook andere exemplaren met een mooie pagina zullen mij wel kunnen bekoren.

 

Verder ben ik ook geinteresseerd in mooie originele pagina's uit andere Franka verhalen 

Ik ben steeds op zoek naar mooie zwart/wit originelen om mijn verzameling aan te vullen.

Aarzel dus niet om mij te contacteren als je er één te koop hebt. 

 

https://www.2dgalleries.com/profile/mzee

Link naar reactie

Neen, dat was een exemplaar met een pagina van het Portugese goudschip maar daar heb ik al een zeer mooie pagina van. En aangezien ik in de eerste plaats een verzamelaar van originelen ben  is dat belangrijker dan het boek voor mij..

Ik ben steeds op zoek naar mooie zwart/wit originelen om mijn verzameling aan te vullen.

Aarzel dus niet om mij te contacteren als je er één te koop hebt. 

 

https://www.2dgalleries.com/profile/mzee

Link naar reactie
  • 3 months later...

Neen, dat was een exemplaar met een pagina van het Portugese goudschip maar daar heb ik al een zeer mooie pagina van. En aangezien ik in de eerste plaats een verzamelaar van originelen ben  is dat belangrijker dan het boek voor mij..

 

 

Als je alleen een pagina wil moet je eens kijken of de site van Henk Kuijpers (franka.nl). Onder Gallery worden diverse pagina's te koop aangeboden. Weliswaar niet van de genoemde titels (die zijn allemaal verkocht met de mega editie)

Link naar reactie
  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...